نارسایی کلیه با کراتینین 7.8 می تواند دیالیز را ندارد باید چه کار کنم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من یک بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 7.8 هستم، باید برنامه را به دیالیز می شود اما دکتر به من گفت من می توانم آن را ندارد، باعث فشار خون بالا. چه باید بکنم؟ آیا درمان به من کمک وجود دارد؟

در درمانگاه، کراتینین 7.8 است در مرحله 4، تقریبا در نزدیکی بیماری مرحله 5 کلیه، که پایان مرحله بیماری کلیوی. است که می گویند برای افراد مبتلا به این وضعیت، آنها باید اقدامات فورا کنند. اگر درمان نشود، این بیماری ممکن است از کنترل خارج بروید و به ارومیه می گیرند، سپس آن را سخت تر به درمان می شود.

برای مورد ما در آغاز اشاره شد، بیمار می تواند برخی از داروهای کاهنده فشار خون به منظور کاهش سطح فشار خون بالا، پس از فشار خون ثابت می رود را، بیمار می تواند دیالیز را.

البته، بیمار نیز می تواند پیوند، که می تواند مشکلات کلیوی کاملا حل را انتخاب کنید، اما ممکن است مدت زمان طولانی برای پیدا کردن کلیه تطبیق کنند. علاوه بر این، همچنین باید به بیمار فشار خون به خوبی کنترل کنید.

به جز از راه های بالا، چینی گیاهان دارویی پزشکی همچنین می توانید این مشکل را حل کند. چه چیزی بیشتر، می تواند آن را از علل را حل کند. اما همه گیاهان مناسب برای شما هستند، بنابراین قبل از شما آن را، شما نیاز به دکتر خود یا دکتر آنلاین ما مشورت، آنها می توانند به شما کمک کند برای حل سوال خود را.

مهم نیست که چقدر، به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه شما باید اصرار به مبارزه با این بیماری است. با کمک درمان، شما یک زندگی با کیفیت در آینده نزدیک داشته باشد. اگر شما هر گونه کمک در درمان این بیماری نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/kidney-failure-treatment/1419.html





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، کراتینین 7 , 8، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: